Dlaczego klient nie otrzymał mojej oferty?
W tym przypadku należy rozważyć następujące możliwości:
- wiadomość trafiła do folderu SPAM,
- wiadomość trafiła do folderu oferty/powiadomienia,
- minął zbyt krótki czas od momentu wysłania (czasami dojście wiadomości do odbiorcy wymaga nieco więcej czasu),
- został wprowadzony nieprawidłowy adres e-mail - Sellizer weryfikuje tylko poprawność składni, a nie samego adresu,
- odbiorca oferty otworzył wiadomość e-mail, ale nie otworzył oferty.
Uważasz, że powód jest inny? Odezwij się do nas - pomożemy!
Sugerujemy też połączenie skrzynki mailowej z Sellizerem - wiadomości są wtedy wysyłane bezpośrednio z poczty użytkownika.
Aby połączyć swoje konto poczty e-mail z Sellizerem, zaloguj się do swojego konta w Sellizer i kliknij znajdującą się w prawym górnym rogu nazwę użytkownika by przejść do zakładki Ustawienia. Miejsce przeznaczone do integracji z kontem e-mail znajduje się na dole strony.