Jeśli jeszcze nie założyłeś konta, zrób to teraz – wystarczy, że podasz swój adres e-mail. Po otrzymaniu maila aktywacyjnego, zaloguj się do Sellizera i postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Jak zacząć korzystać z Sellizera?

1. Dodaj ofertę

Kliknij przycisk Dodaj ofertę, a następnie wgraj pliki w formacie PDF, które chcesz wysłać do klienta. Możesz także wybrać interesujące Cię pliki po uprzednim dodaniu ich do modułu Dokumenty.  
Jedna oferta może zawierać maksymalnie nawet 10 plików.

WAŻNE: Maksymalna wielkość pliku wynosi 200MB! Pamiętaj, że rozmiar pliku oraz szybkość łącza internetowego Twojego klienta decydują o czasie, w którym oferta pojawi się na jego ekranie.

2. Wyślij ofertę bezpośrednio z Sellizera lub wygeneruj link do wysłania samodzielnie

Docelowo wszystkie oferty są wysyłane wiadomością e-mail. Jeśli chcesz wysłać ofertę samodzielnie (np. za pośrednictwem Messengera lub Skype'a), wybierz opcję Wyślij ofertę samodzielnie i wprowadź numer telefonu, na który otrzymasz powiadomienie o otwarciu Twojej oferty.

3. Wybierz, kiedy Twoja oferta zostanie wysłana

Ofertę możesz wysłać od razu, zaplanować wysyłkę na konkretną datę i godzinę lub skorzystać z opcji Zapisz jako szkic.
Po wybraniu ostatniej opcji, oferta pojawi się na liście z dotychczas uzupełnionymi przez Ciebie danymi - w każdej chwili możesz do niej wrócić, w razie potrzeby edytować i wysłać.

4. Uzupełnij informacje o odbiorcy

Jeśli wysyłasz ofertę bezpośrednio z Sellizera, uzupełnij dane odbiorcy.
Wprowadź imię i nazwisko oraz adres e-mail klienta. 

WAŻNE: Ofertę możesz wysłać do wielu odbiorców równocześnie. Dodaj kolejnych odbiorców ręcznie, klikając ikonę zielonego plusa lub wgraj plik w formie CSV z listą odbiorców. 

5. Wiadomość dla odbiorcy i wybranie formy linka do oferty

Dodając pliki do Sellizera, masz już przygotowany szablon wiadomości, którą możesz wysłać do klienta. Wykorzystaj naszą propozycję lub stwórz własną wiadomość.
Edytując wiadomość, możesz zmienić zarówno jej treść, jak i wygląd tekstu.

Możesz także zdecydować, w jakiej formie będzie wyświetlany Twojemu odbiorcy link do oferty: graficznej

lub tekstowej:

Pamiętaj, że link do oferty w formie tekstowej możesz dowolnie personalizować - tutaj dowiesz się jak to zrobić.

6. Uzupełnij Twoje dane

Uzupełnij dane i przejdź dalej. Nie zapomnij o podaniu numer telefonu, na który otrzymasz powiadomienie SMS o otwarciu oferty. Gdy to zrobisz, kliknij button przejdź dalej.

WAŻNE: Jeżeli chcesz przesyłać oferty bezpośrednio do systemu CRM, uzupełnij pole UDW, wprowadzając adres, który umożliwi Ci dodanie wiadomości do CRM'a. 

7. Wyślij ofertę

W podsumowaniu oferty sprawdź, czy wprowadzone przez Ciebie dane są poprawne. Jeżeli chcesz coś zmienić, kliknij button Edytuj ofertę.

Jeśli chcesz zobaczyć, jak oferta wyświetli się Twojemu klientowi, kliknij w przycisk Zobacz ofertę jako klient.

Jeśli oferta jest gotowa do wysłania, kliknij button Zatwierdź ofertę, aby ją wysłać. 

8. Powiadomienie SMS

Teraz pozostaje Ci tylko czekać na powiadomienie SMS. Zadzwoń do klienta w najlepszym momencie, aby zwiększyć swoją szansę na sprzedaż nawet 9-krotnie.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?