Jeżeli jeszcze nie wysłałeś żadnej oferty, sprawdź koniecznie instrukcję, która pokaże Ci, jak wysłać pierwszą ofertę. 

Do statystyk oferty masz dostęp bezpośrednio na głównym ekranie naszej aplikacji. Wystarczy, że klikniesz ikonkę trzech zielonych słupków przy ofercie, która Cię interesuje.
Możesz też kliknąć zakładkę Oferty znajdującą się na pasku po lewej stronie ekranu.

Statystyki oferty

Statystyki oferty to miejsce, które daje Ci dostęp do kluczowych informacji dotyczących wysłanej oferty. Dzięki tej pozycji dowiesz się, co dzieje się z ofertą po jej otwarciu. Poznasz odpowiedzi na kluczowe pytania, które usprawnią Twoją pracę.

Po wejściu w statystyki oferty zobaczysz następujące elementy:

  • Tytuł wysłanej oferty,
  • Podstawowe statystyki m.in.: całkowity czas spędzony na ofercie, ostatnie otwarcie oferty, czas od wysyłki do otwarcia, informacje nt. najdłużej czytanej strony oraz tej, która była czytana jako ostatnia. 
  • Tabelkę słupkową, która dostarczy Ci dodatkowych informacji nt. czasu spędzonego na stronach oferty w rozbiciu na poszczególne sesje i urządzenia,
  • Podgląd wysłanej oferty,
  • Dodatkowe szczegółowe dane dotyczące każdej strony m.in.: liczbę wyświetleń strony, łączny czas oraz procentową ocenę zainteresowania stroną.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Statystyk Oferty oraz jak analizować zebrane dane, przeczytaj poniższą instrukcję: 

Jak analizować statystyki?

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?