Statystyki oferty dają Ci szczegółowe informacje dotyczące wysłanej oferty, które do tej pory były dla Ciebie niedostępne. 

Przykładamy szczególną wagę do analityki ofert. Analizując wysłane oferty znajdziesz setki sytuacji, które Cię zaskoczą i pozwolą Ci lepiej zrozumieć klientów. 

Statystyki oferty - jak wygląda raport?

W pierwszej części raportu znajdziesz następujące informacje:

  • Tytuł oferty oraz dane dotyczące odbiorcy wiadomości,
  • Zobaczysz czas wysyłki i otwarcia wiadomości,
  • Dowiesz się, ile czasu potrzebował odbiorca, aby otworzyć Twoją ofertę,
  • Poznasz całkowity czas, który odbiorca spędził czytając Twoją ofertę,
  • Dowiesz się czy oferta została wydrukowana lub przesłana dalej,
  • Sprawdzisz czy odbiorca zapoznał się z całą ofertą, 
  • Dowiesz się, która strona cieszyła się największym zainteresowaniem odbiorcy, a także którą stronę miał otwartą, nim ją zamknął.

WAŻNE! Całkowity czas spędzony na czytaniu oferty nie obejmuje czasu, gdy przeglądarka była zminimalizowana lub oferta znajdowała się w innej zakładce. Innymi słowy, jest to FAKTYCZNY czas, który odbiorca spędził czytając Twoją ofertę.

Wykres słupkowy - jak go interpretować?

Przygotowany dla Ciebie wykres słupkowy zawiera szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych stron oferty. Widoczne pod wykresem przyciski z datami to nic innego jak nowe wejścia na stronę oferty

Pierwsze wejście na stronę jest zawsze zaznaczone kolorem zielonym. Innymi kolorami zaznaczone są nowe wejścia np. za pośrednictwem urządzenia mobilnego lub otwarcie oferty na innym komputerze. 

Na powyższym gifie widać, że ofertę otworzono na dwóch urządzeniach, a odbiorca oferty otworzył ją dwukrotnie (pierwsza i trzecia sesja).

Możesz analizować zainteresowanie ofertą z wszystkich sesji zbiorczo (przycisk: Wszystkie) lub zaznaczyć określone wejście na stronę.

Na powyższym gifie widzisz ofertę, która składa się z 4 stron. Każda kolumna odpowiada stronie oferty. 

Po najechaniu na wybraną stronę dowiesz się, ile czasu odbiorca spędził na konkretnej stronie i jaki to % czasu spędzonego na całej ofercie. Możesz wybierać pomiędzy poszczególnymi wejściami na stronę lub analizować zbiorczo.

Statystyki strony

Statystyki strony zawierają dodatkowe dane dotyczące poszczególnych stron. Do dyspozycji użytkowników jest podgląd oferty wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi:

  • liczby wyświetleń strony,
  • czasu spędzonego na stronie oraz ogólnego zainteresowania stron.

WAŻNE! Przyciski umieszczone przy wykresie słupkowym mają zastosowanie na statystykach stron! Dlatego możesz dokładnie sprawdzić, jak odbiorcy reagowali na Twoją ofertę w zależności od zarejestrowanej sesji.

Analizuj wszystkie wysłane pliki

Oferta wysłana Sellizerem może składać się nawet z 10 plików! Wystarczy, że wybierzesz interesujący Cię plik, aby otrzymać szczegółowe statystyki dotyczące każdego z plików. 

Dzięki analizie każdego pliku osobno dowiesz się, które pliki szczególnie interesują Twojego klienta. A szczegółowa analiza poszczególnych ofert pozwoli Ci poprawić oferty, aby dać odbiorcom, to czego szukają.

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące statystyk, napisz do nas na czacie - pomożemy! :-) 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?