Dodawanie użytkowników do zespołu

Aby zapraszać użytkowników do swojego zespołu musisz posiadać uprawnienia administratora.
W celu dodania nowych członków do zespołu przejdź do zakładki Zespół, która znajduje się na bocznym pasku widocznym po zalogowaniu do konta. Zostaniesz przekierowany do panelu zarządzania zespołem. 

Kliknij button Zaproś użytkownika. Następnie, zostaniesz poproszony o wprowadzenie adresu e-mail zapraszanej osoby.

Pamiętaj, że osoba, którą zapraszasz nie musi być istniejącym już użytkownikiem Sellizer.pl - zaproszenie do zespołu zawiera opcję utworzenia konta.
Gdy osoba zatwierdzi zaproszenie otrzymane na adres e-mail, zobaczysz jej dane w panelu zarządzania zespołem. Zaproszona osoba rozpocznie 14-dniowy okres testowy w pakiecie, z którego korzystasz Ty jako administrator zespołu. 

Jako administrator, masz także możliwość edytowania danych osób należących do Twojego zespołu. Wystarczy, że klikniesz szarą ikonę widoczną w kolumnie Akcje.

Usuwanie użytkowników z zespołu

Aby usuwać użytkowników ze swojego zespołu musisz posiadać uprawnienia administratora.
W celu usunięcia osób z zespołu przejdź do zakładki Zespół, która znajduje się na bocznym pasku widocznym po zalogowaniu do konta. Zostaniesz przekierowany do panelu zarządzania zespołem. 

Opcja umożliwiająca usunięcie danego członka zespołu jest umieszczona w kolumnie Akcje. Zwróć uwagę na komunikat, który pojawi się po jej wybraniu i zatwierdź go, aby zakończyć usuwanie użytkownika z zespołu

Po usunięciu użytkownika wszystkie jego oferty zostają przepisane na konto administratora zespołu. Usunięcie przez administratora użytkownika z zespołu to jednocześnie trwałe usunięcie jego konta.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu :) 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?