Po zalogowaniu się do swojego konta, kliknij nazwę lub ikonę użytkownika, które znajdują się w prawym górnym rogu pulpitu Użytkownika.

Zostaniesz przeniesiony do zakładki Ustawienia, w której możesz dokonać edycji swojego konta. 

Sekcje zawarte w zakładce Ustawienia to: 

  1. Profil - gdzie możesz ustawić swoje dane jako nadawcy ofert, zmienić hasło logowania do konta, wybrać język narzędzia (polski lub angielski) oraz zintegrować Sellizera ze swoim kontem e-mail. 
  2. Ustawienia domyślne - gdzie ustawisz własną subdomenę lub domenę, dodasz firmowe logo, spersonalizujesz stopkę wiadomości. W tej sekcji możesz również wybrać język okna oferty (polski lub angielski), dodać widgety i kody JS do Twoich ofert oraz skorzystać z opcji pozwalającej na zapisywanie ofert przez odbiorców.
  3. Powiadomienia - w tym miejscu wybierzesz, jakie powiadomienia i jak często chcesz otrzymywać od Sellizera.
Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?