W tym przypadku należy rozważyć następujące możliwości:

  • wiadomość trafiła do folderu SPAM,
  • wiadomość trafiła do folderu oferty/powiadomienia,
  • minął zbyt krótki czas od momentu wysłania (czasami dojście wiadomości do odbiorcy wymaga nieco więcej czasu),
  • został wprowadzony nieprawidłowy adres e-mail - Sellizer weryfikuje tylko poprawność składni, a nie samego adresu,
  • odbiorca oferty otworzył wiadomość e-mail, ale nie otworzył oferty.

Uważasz, że powód jest inny? Odezwij się do nas - pomożemy!

Sugerujemy też połączenie skrzynki mailowej z Sellizerem - wiadomości są wtedy wysyłane bezpośrednio z poczty użytkownika.

Aby połączyć swoje konto poczty e-mail z Sellizerem, zaloguj się do swojego konta w Sellizer i kliknij znajdującą się w prawym górnym rogu nazwę użytkownika by przejść do zakładki Ustawienia. Miejsce przeznaczone do integracji z kontem e-mail znajduje się na dole strony.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?