W tym przypadku należy rozważyć następujące możliwości:

  • Wiadomość trafiła do folderu SPAM,
  • Wiadomość trafiła do folderu “oferty”,
  • Minął zbyt krótki czas od momentu wysłania (czasami dojście wiadomości do odbiorcy wymaga nieco więcej czasu).

Uważasz, że powód jest inny? Odezwij się do nas - pomożemy!

Sugerujemy też połączenie skrzynki mailowej z Sellizerem - aby osiągnąć możliwie najwyższy współczynnik dostarczalności - wiadomości są wtedy wysyłane bezpośrednio z poczty użytkownika, a to z kolei zmniejsza prawdopodobieństwo trafienia do SPAMu. Dodatkowo każdy wysłany mail będzie pojawiał się w folderze "Wysłane" poczty.

Aby połączyć swoje konto poczty e-mail z Sellizerem, zaloguj się do swojego konta w Sellizer i kliknij znajdującą się w prawym górnym rogu nazwę użytkownika by przejść do zakładki Moje ustawienia. Miejsce przeznaczone do integracji z kontem e-mail znajduje się na dole strony.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?