Sellizer Help Center

Julia Baran
Written by Julia Baran

Wysyłka ofert za pośrednictwem wiadomości e-mail lub udostępnienia linku

Sellizer oferuje dwa sposoby wysyłki ofert - wybierz bardziej odpowiedni dla siebie!


Sellizer daje możliwość wysyłki ofert dwoma sposobami: e-mailem lub udostępnieniem poprzez link. Automatyczna wysyłka mailowa ofert jest polecana osobom, w których komunikacji przeważa właśnie poczta elektroniczna. Udostępnianie ofert poprzez link spodoba się tym, którzy preferują bardziej swobodną komunikację za pośrednictwem Facebooka, LinkedIn, smsów itp.

Niezależnie od wybranego sposobu, początek procesu wysyłki ofert jest taki sam w obu przypadkach:

  1. Zaloguj się do swojego konta i kliknij button +Dodaj ofertę znajdujący się w kolumnie po lewej stronie Dashboardu.
  2. Wgraj ofertę w formacie PDF. Możesz dodać jeden lub wiele plików. Gdy oferta załaduje się, uzupełnij jej tytuł oraz dane odbiorcy.

Jeśli chcesz wysłać ofertę automatycznie (jako wiadomość e-mail) kliknij button Wyślij ofertę automatycznie (wiadomość e-mail).

  1. Pamiętaj, aby wypełnić pole Wiadomość dla odbiorcy oraz twoje dane jako nadawcy maila. Gdy to zrobisz, kliknij button Przejdź dalej.
  2. Wyświetlone zostanie podsumowanie oferty oraz jej podgląd. Jeśli wszystko się zgadza, wybierz opcję Wyślij teraz, dostępną w polu Opcje wysyłki, a następnie zatwierdź ofertę.
  3. Twoja oferta została wysłana! Powiadomimy Cię sms-owo, gdy Klient ją otworzy, a Ty będziesz mógł sprawdzić jej statystyki.

Jeśli chcesz wysłać ofertę samodzielnie i udostępnić ją poprzez link, kliknij button Wyślij ofertę samodzielnie (link do wklejenia)

  1. W tym przypadku musisz tylko uzupełnić pole ze swoim numerem telefonu, na który zostanie wysłane powiadomienie, gdy klient otworzy ofertę. Następnie, wybierz button Przejdź dalej.
  2. Wyświetlone zostanie podsumowanie oferty oraz jej podgląd. Jeśli wszystko się zgadza, zatwierdź ofertę.
  3. Link do Twojej oferty został wygenerowany! Skopiuj go i wyślij, jak Ci wygodnie – smsowo, przez Facebooka, LinkedIn itp. Do momentu otwarcia przez Klienta, Twoja oferta będzie mieć status "wygenerowano link".

Categories: