Sellizer Help Center

Aleksandra Zaborowska
Written by Aleksandra Zaborowska

Dlaczego klient nie otrzymał mojej oferty?


W tym przypadku należy rozważyć następujące możliwości:

  • minął zbyt krótki czas od momentu wysłania (czasami dojście wiadomości do odbiorcy wymaga nieco więcej czasu),

  • został wprowadzony nieprawidłowy adres e-mail - Sellizer weryfikuje tylko poprawność składni, a nie samego adresu,

  • odbiorca oferty otworzył wiadomość e-mail, ale nie otworzył oferty.

  • wiadomość trafiła do folderu oferty/powiadomienia,

Masz wątpliwości, czy Twoja oferta została dostarczona?

Wykonaj integrację ze skrzynką pocztową: Integracja Sellizera ze skrzynką pocztową

Uważasz, że powód jest inny? Odezwij się do nas - pomożemy!



Po więcej skontaktuj się za pośrednictwem chatu, maila: support@sellizer.io lub formularza.

Categories: