Edycja ustawień i uprawnień konta w zespole
W tym artykule dowiesz się, jak edytować konta członków zespołu, korzystając z uprawnień administratora.
Aby edytować konta członków zespołu, Twoje konto musi mieć rolę administratora lub rolę spersonalizowaną z uprawnieniem do edycji ustawień kont innych członków zespołu.
Przejdź do zakładki Organizacja.
Kliknij ikonę szarego ołówka w kolumnie Akcje przy użytkowniku, którego chcesz edytować.
W zależności od potrzeb przejdź do odpowiedniej sekcji:
Profil - gdy chcesz edytować podstawowe dane kontaktowe użytkownika lub wykonać integracje z pocztą SMTP/IMAP.
Ustawienia domyślne - gdy chcesz zarządzać personalizacją konta i ofert użytkownika,
Uprawnienia - gdy chcesz nadać lub zmienić zakres dostępu użytkownika, np. przyznanie dostępu do automatyzacji follow-up,
Powiadomienia - gdy chcesz zarządzać powiadomieniami użytkownika.
Przykładowy zestaw uprawnień konta w zespole
Po więcej skontaktuj się za pośrednictwem chatu, maila: support@sellizer.io lub formularza.