Follow-upy
Oszczędź czas i aktywizuj kupujących - moduł wiadomości automatycznych Follow-up!
Follow-upy w Sellizerze to maile wysyłane automatycznie do odbiorcy oferty po spełnieniu określonego warunku wyświetlania oferty. Moduł pozwala na dowolne ustalenie treści wiadomości (np. przypomnienia), a maile wysyłane są z zintegrowanego z kontem Sellizer maila.
Aby, zintegrować swoje konto Sellizer z pocztą wykonaj odpowiednią dla Twojej skrzynki pocztowej instrukcję:
Integracja z kontem Google - dla poczty Gmail.
Integracja z kontem Microsoft - dla poczty Outlook.
Integracja poprzez uzupełnienie danych serwera pocztowego - Integracja dla innych skrzynek pocztowych
Moduł follow-up daje możliwość budowy scenariuszy wiadomości uzależnionych od wyzwalaczy związanych z parametrami ofert. Np.
wyślij w moim imieniu wiadomość 1, jeśli klient nie otworzył oferty w ciągu 24 godzin,
wyślij w moim imieniu wiadomość 2, jeśli klient spędził na ofercie powyżej 5 minut,
wyślij w moim imieniu wiadomość 3, jeśli klient otworzył ją po raz trzeci itd.
Jak moduł działa?
Aby wyświetlić dostępne scenariusze, należy wybrać panel Automatyzacja -> zakładka: Follow-upy -> zielony przycisk: Nowy Scenariusz
Moduł ten pozwala Ci na tworzenie scenariuszy follow-up na podstawie następujących warunków:
Po aktywowaniu, scenariusz follow-up będzie automatycznie realizowany do czasu spełnienia założeń (które ustawisz zgodnie ze swoimi potrzebami), jednak nie dłużej niż 365 dni. Każdy follow-up możesz zatrzymać indywidualnie w kolumnie Akcje na liście ofert. Realizację scenariusza zatrzymuje także zmiana statusu oferty na Wygrana lub Przegrana.
Aby skorzystać ze scenariusza follow-up:
Kliknij przycisk Dodaj ofertę. Wybierz Szablon, dodaj plik z dysku lub przesłanych wcześniej dokumentów, a następnie przejdź do edycji oferty.
Opcję uruchomienia automatyzacji follow-up oferty znajdziesz pod polem z wiadomością dla odbiorcy.
Zaznacz opcję Włącz automatyzację wiadomości follow-up, a następnie z listy wybierz scenariusz, który chcesz aktywować.
Przejdź dalej i zatwierdź wysyłkę oferty.
Dodatkowo możesz wybrać domyślnie włączony scenariusz dla nowo tworzonych ofert w panelu Ustawienia -> zakładka: Ustawienia domyślne.
Po więcej skontaktuj się za pośrednictwem chatu, maila: support@sellizer.io lub formularza.