Integracja Sellizera ze skrzynką pocztową
Zapewnij 100% dostarczalności swoich ofert dzięki połączniu Sellizera z osobistą skrzynką pocztową!
Dzięki integracji ze skrzynką mailową Twoje oferty będą wysyłane za pomocą osobistego maila. Oferty dla odbiorcy będą nie do odróżnienia od ofert stworzonych w skrzynce pocztowej.
Po lewej oferta wysłana bez integracji z mailem (domyślne SMTP Sellizera), po prawej oferta wysłana z integracją.
Wiadomość z ofertą zawsze dotrze do klienta tak samo dobrze, jak inne wiadomości wysyłane z Twojego maila. Nie ma ryzyka niedoręczenia lub oznaczenia jako spam.
Jak wykonać integrację?
Po zalogowaniu się do swojego konta w Sellizer wybierz zakładkę Ustawienia. Możesz także kliknąć nazwę lub ikonę użytkownika widoczne w prawym górnym rogu ekranu użytkownika.
Pozostając w sekcji Profil, przewiń stronę do sekcji Integracja z kontem e-mail, jeśli twoja poczta to Gmail, Outlook w ramach pakietu 365 lub usługi Microsoft Entra skorzystaj z ukazanych przycisków. Poniżej zostały umieszczone linki do dedykowanych instrukcji.
Jeżeli korzystasz z innej poczty lub integracja automatyczna nie powiodła się, powinieneś skorzystać z opcji wpisania ustawień serwera pocztowego.
Dane do wpisania znajdziesz w ustawieniach poczty lub ma do nich dostęp dział IT Twojej organizacji.
Do wykonania integracji powinieneś przygotować:
Login do Twojej poczty - zwykle po prostu adres E-Mail
adres E-Mail
hasło do Twojej skrzynki pocztowej
SMTP Host/nazwa serwera SMTP oraz odpowiedni Port
Dodatkowo, aby wysyłane wiadomości trafiały do wysłane przygotuj:
IMAP Host/nazwa serwera IMAP oraz odpowiedni Port, jeżeli nie ma takiej potrzeby, pole pozostaw puste.
Folder do którego trafiają maile można zmienić na dowolny wybrany.
Przygotowaliśmy instrukcję dla domyślnych konfiguracji najpopularniejszych dostawców: