Sellizer Help Center

Marek Mrówka
Written by Marek Mrówka

Integracja z kontami firmowymi Microsoft Entra

Zapewnij 100% dostarczalności swoich ofert dzięki połączniu Sellizera z firmową skrzynką pocztową!


Jak wykonać integrację po stronie użytkownika?

  • Po zalogowaniu się do swojego konta w Sellizer wybierz zakładkę "Ustawienia".

  • Pozostając w sekcji "Profil", przewiń stronę do sekcji "Integracja z kontem e-mail".

  • Wybierz przycisk "Połącz z kontem Microsoft"


  • Kliknij przycisk "Opcje logowania".

  • Wybierz opcję "Zaloguj się do organizacji".

  • W nowym oknie wpisz domenę Twojej organizacji lub firmowy adres e-mail.

  • Zostanie otwarte okno logowania do Twojej organizacji, zaloguj się za pomocą adresu e-mail oraz hasła.

  • Po pomyślnej integracji w Sellizerze zostanie wyświetlony komunikat.

Uwaga! Jeżeli, widoczna jest informacja o błędzie, konieczne jest udzielenie zgody administratora w panelu "Microsoft Entra admin Center" do, której ma dostęp administrator Twojej organizacji.

Poniższa instrukcja dotyczy przyznania odpowiedniego zezwolenia w Microsoft Entra.

Jak wykonać integrację po stronie administratora?

  • Zaloguj się do "Centrum administracyjnego Microsoft Entra" na konto z uprawnieniami administratora.

  • Z panelu po lewej stronie wybierz "Aplikacje" -> "Aplikacje dla przedsiębiorstw".

  • W drugim otwartym panelu pozostań w sekcji "Wszystkie aplikacje", kliknij wpis "Sellizer".

  • Po wybraniu odpowiedniej aplikacji przejdź do sekcji "Uprawnienia".

  • Kliknij przycisk "Wyraź zgodę administratora dla katalogu Sellizer Sp. z o. o.".

Po udzieleniu zgody, integracja z kontami Microsoft Entra w Twojej organizacji będzie możliwa.

Categories: