W jaki sposób mogę edytować moje konto?
Poznaj możliwości edycji swojego konta w Sellizer
Po zalogowaniu się do swojego konta, kliknij nazwę lub ikonę użytkownika, które znajdują się w prawym górnym rogu pulpitu Użytkownika.
Zostaniesz przeniesiony do zakładki Ustawienia, w której możesz dokonać edycji swojego konta.
Sekcje zawarte w zakładce Ustawienia to:
Profil - gdzie możesz ustawić swoje dane jako nadawcy ofert, zmienić hasło logowania do konta, wybrać język narzędzia (polski lub angielski) oraz zintegrować Sellizera ze swoim kontem e-mail.
Ustawienia domyślne - gdzie ustawisz własną subdomenę lub domenę, dodasz firmowe logo, spersonalizujesz stopkę wiadomości. W tej sekcji możesz również wybrać język okna oferty (polski lub angielski), dodać widgety i kody JS do Twoich ofert, skorzystać z opcji pozwalającej na zapisywanie ofert przez odbiorców, ustawić datę wygaśnięcia Twoich ofert oraz włączyć automatyzację wiadomości follow-up.
Uprawnienia - jeśli jesteś administratorem zespołu, w tym miejscu dostosujesz zestawy uprawnień kont poszczególnych członków zespołu.
Powiadomienia - w tym miejscu wybierzesz, jakie powiadomienia i jak często chcesz otrzymywać od Sellizera.
Po więcej skontaktuj się za pośrednictwem chatu, maila: support@sellizer.io lub formularza.